Saturday, July 28, 2012

Pencuri !!!


PENCURI HAMPIR PECAH RUMAH SEWA


Ya Allah ya tuhanku... Alhamdulillah hambamu ini tidak dicederakan atau di apa2kan. Sekarang sudah jam 4 pagi 29/7/2012 baru selesai masalah yang dihadapi... Harini saya duduk bersendirian di rumah sewa, teman serumah (Eddy & Erry) balik kampung. Jam +2pg tadi baru rasa nak terlelap mata, tiba2 ternampak bayang2 orang di hadapan pintu rumah, dan dia cuba membuka pintu !!! menggunakan kunci atau .... entah saya sendiri tak tahu, tapi kedengaran seperti menggunakan kunci !!! eh camne dia ada kunci rumah ni ??? entah la, dengan perasaan takut & terkejut, saya terus buka TV dengan volume yang kuat. Pencuri itu terus larikan diri !!! saya terus talipon kawan2 dan hanya Eddy dan mak mengangkat talipon ! Eddy cuba minta bantuan kawan beliau untuk memantau kawasan rumah ini...Alhamdulillah dengan pantas mereka datang, mak pula bimbang terus bagitahu abah, abah pula talipon polis untuk membuat pantauan... tapi sepertinya pencuri itu sudah larikan diri !!!

Sedang kepala kesakitan dengan kejadian itu, x dapat nak tidur !!! nasib baik ada kawan2 di laman social yang masih online sanggup menemani saya (^_^) terima kasih sangat2 kepada orang yang membantu saya.

Thanks :Mak, Abah, Eddy dan kawan2 dia tadi, Yang, Ridhwan Fadli dan polis, terima kasih kerana mengambil berat tentang saya hanya Allah dapat balas jasa kalian.

Share This!


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

Followers

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates